سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]

خستگی ناپذیر

از خداوند نیرو خواستم , ضعیفم آفرید که تواضع بندگی را بیاموزم.

از او سلامتی خواستم که کارهای بزرگ انجام دهم ,ناتوانم آفرید که کارهای

بهتری انجام دهم.

از او ثروت خواستم که سعادتمند شوم , فقرم بخشید که عاقل باشم.

از او قدرت خواستم که ستایش دیگران را به دست آورم ,شکستم بخشید که بدانم

پیوسته نیازمند اویم.

از او همه چیز خواستم که از زندگی لذت ببرم,آنچه خواستم به من نداد.

آنچه بدان امید داشتم به من بخشید و دعاهای نگفته ام مستجاب شدند و آنها

این بودند :

من هستم در میان انسانها و غرق در نعمات پروردگار

 

30kuhcl.jpg


dj2mf ::: سه شنبه 87/5/8::: ساعت 3:12 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :1548
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
dj2mf
ما سه دخترخاله هستیم که بانام dj2mf که نام های مهدیه و فاطمه و مهسا هستیم این بلاگ را ساخته ایم
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<